Sunday, October 12, 2008

Assalamualaikum

Salam sejahtera buat semua..baru hari ini saya berkesempatan membuka blog untuk jualan cincin dan batu permata secara online..sebelum ni (beberapa bulan lepas) hanya buat jualan melalui mudah.com..Kalau tuan2 dan puan2 biasa layari mudah.com mungkin biasa lihat iklan cincin dan permata dari saya..nama yang digunakan ialah Nick..Alhamdulillah setakat ni jualan melalui mudah.com pun boleh dikatakan laju jgk la dengan adanya beberapa customer tetap.
Saya menjual cincin dan permata ni lebih kepada hobi dan anda juga boleh bandingkan dengan mana2 peniaga yang cincin dan permata yang saya jual boleh dikatakan lebih murah dari mana2 kedai @ peniaga.Biasanya saya hanya menjual cincin dan permata zamrud dan delima asli sahaja.Sekian sahaja untuk kali ini...

Wassalam,

No comments: